🎥 حجت الاسلام و المسلمین #قنبریان ۳۱خرداد۱۴۰۵
🎥 حجت الاسلام و المسلمین #قنبریان ۳۱خرداد۱۴۰۵
🔰 *مشکل عزیزان مذاکره کننده! *
اصلا فرض کن «مذاکره» را هم به «محاکمه» ارتقا دادی؛ قاضی کیه؟!
اگر متهم، خودش قاضی بود، بازیه برگردد!
اگر مذاکره است بگو ناظمش کیست؟!
مشکل اینه «ضلع سوم» را نمی بینند!
مشکل فقط مفاد تفاهم نیست، «چارچوبه» است؛ درون نظم آمریکایی است!
🔰 *مشکل عزیزان مذاکره کننده! *
اصلا فرض کن «مذاکره» را هم به «محاکمه» ارتقا دادی؛ قاضی کیه؟!
اگر متهم، خودش قاضی بود، بازیه برگردد!
اگر مذاکره است بگو ناظمش کیست؟!
مشکل اینه «ضلع سوم» را نمی بینند!
مشکل فقط مفاد تفاهم نیست، «چارچوبه» است؛ درون نظم آمریکایی است!
- ۳۶۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط