{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من مینوشتم "دیگه برام مهم نیستی چون تو پشمم نیستی که مهم

من مینوشتم "دیگه برام مهم نیستی چون تو پشمم نیستی که مهم باشی "
دیدگاه ها (۲۵)

یه خورده زیبایی >>>

😂😅

بچه ها ناشناس گذاشتم حرفاتون بگین ...https://harfeto.timefri...

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

دیگه برام مهم نیست کی میمونه، مهم تو بودی که نموندی :)❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط