{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

king.omid 40522195

دیدگاه ها (۰)

🖤🙌🏼

باز باران با ترانه! ♫︎☔︎می‌زند بر بام قلبم" ♡︎

حتی واسه موندنِ من!اصرار نکردی،🖐🏻🖤

همین که ایشون گفت:)_دیده شده در تجمعات براندازان برلین المان...

رو به هیتر هایی که بوی سوختگیشون تا اینجا میاد😃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط