{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#دلبرانه

دیدگاه ها (۰)

دلبر فرفری 😉

«پاییز را دوست دارم»به من گفت...!و از همان روز همچنان در حال...

بگذار بگذرد...!

دل به جان آمد واو بر سر ناز است هنوز ...#دلتنگی

عاشقـم! معترفم جرم بزرگیست ولـیاتفاقیسـت که افتاده، کمک میخو...

اینم ی ادیت خاص عاشقانه حمایت کنید عزیزان

#دلنوشته #دلتنگی #دلبرانه #عکس_نوشته #عکس #دلنوشته #دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط