{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی من از بچه گیم دوست داشتم یه داداش بزرگتر داشته باشم🥲

یعنی من از بچه گیم دوست داشتم یه داداش بزرگتر داشته باشم🥲
ولی ندارم:
دیدگاه ها (۲۴)

☘️🌱🍀

بنظر من آسمون بعد طوفان خیلی قشنگه✨☁️

🎻

بااینکه یه داداش کوچیکتر دارم ولی همیشه ارزو داشتم یه خواهر ...

داداش بزرگتر ندارم ولی خب این خیلی حقه

نسبت؟دوست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط