{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر جوری زندگی کردیم اخرش میریم زیر ۲ متر خاک//::

هر جوری زندگی کردیم اخرش میریم زیر ۲ متر خاک//::
دیدگاه ها (۲)

هعی:(

معرفی میکنم کراش جدیدم🙂

واقعیتی تلخ....... واقعیت زندگی کردن همینه༺༻فقط همین؛ اخرش ه...

ارسباران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط