{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کارشَم کنی، بازم تویوتا، تویاتاست...

هر کارشَم کنی، بازم تویوتا، تویاتاست...
💪💪💪💪💪💪
دیدگاه ها (۰)

یعنی واقعا این تصویر آدمو دلگیر میگیره و تداعی میکنه که دادا...

لایک کنی بازم از صدیقه میزارم❤️

تویوتا سوپرا💀☠️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط