{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من جای جیهوپ بودم همونجا سکته میزدم🤣🥲😐🤨

من جای جیهوپ بودم همونجا سکته میزدم🤣🥲😐🤨
دیدگاه ها (۰)

من نمیتونم دیگه من میخوام این دختره رو بکشمممم🥲😭دختره ی پدصگ...

ماماننننممممم یکی به دادم برسه قلبم دزدیده شد😅🥰🥲

نامی خندیدن که برای یه لیدر اشکال ندارع😐

کیوتییییییی🥲😍

اگه من بودم سکته میزدم😅

یعنی من جای دختره بودم همونجا غش میکردممم

من سر این سکانس داشتم سکته میزدم😵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط