{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوروش شانس توئه نه من...

کوروش شانس توئه نه من...
دیدگاه ها (۱)

امروز با یکی دعوا گرفتم......چرا دارم میگم مگه برای کسی اهمی...

شاید کمکت کنه این حرف

من باید اینو بزنممممم

شانس مردم:💝شانس من:😑

درمون دلمدیدار توئه✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط