{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا این چند سال به امید اینکه زنده بمونه و جیهون ببینتش

واقعا این چند سال به امید اینکه زنده بمونه و جیهون ببینتش طاقت آوریدم🤭🥹
دیدگاه ها (۰)

ای کاش سکانس بیشتری از سوهو و شی اون درست میکردن❤️‍🔥😭

حقیقت تلخ متاسفانه 😂😎

ولی از اینکه سوهو زنده بود هممون خوشحال شدیم و انگار اون تیک...

گاردی که جیهون فقط میگیره و همه در برابرش کم میارن 😎

من واقعا با این آهنگ زنده ام

این پست جهت اینکه بفهمید بنده هنوز زنده هستم*

دیروزز تولد مسی بود💙😭😭تولدت مبارک مسی تولدت مبارک بهترین مرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط