{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا 😬

دقیقا 😬
اصلا حس خوبی نیس 🚶
دیدگاه ها (۱)

دروغ های که بیشترمون گفتیم 😶💔بیشتر اون اخری 😬

هعی 💔

شت 😶یکم مونده تا از زندگی لف بدم 💔😂

دقیقاااا 😂💔🤦😐

اصلا از اینکه اونو نوشتم حس خوبی به خودم ندارم😀

چه جالب:)اما من اصلا حس خوبی برای تغییر دادن ملیت ندارم... ه...

ولی والیبال اصلا یه حس خوبی داره وقتی رو دست سه نفر بلند میش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط