{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیلی که بی تی اس استن میکنم

دلیلی که بی تی اس استن میکنم
دیدگاه ها (۰)

ارمی هیچوت بی تی اس و فراموش نمی کنه

واقعاً هم نمیشه بگی که به 🍑مگان نگاه نمیکردن😂

بایدم می‌گرفت چون واقعا مهربونه🥺

این کارو نکنین اونا هم ادمن چرا اینو نمی فهمین؟

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

ما کسایی رو استن میکنیم که با پول گردنبندشون میتونن کل جدو ا...

واسه همین استن میکنم:)#اصکی_ممنوع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط