{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داره از پا درم میاره:).......

داره از پا درم میاره:).......
دیدگاه ها (۰)

بدنم با گریه صحبت نمیکنه با لرزش صحبت می‌کنه:)..........

مود این روزا......

شاید فراموش کنم:).............

مرگ........

اگه نظر من رو بخوای، دلتنگی یه جور بیماریه...مثل سرطان، که خ...

نداشتن مخاطب داره بهم فشار میاره😂

وای یونگی داره ادای آرمی رو در میاره🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط