{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروانه نداریم چه کنیم...؟

پروانه نداریم چه کنیم...؟
زندگیییی........😅🥀
دیدگاه ها (۰)

من آدمای کمی رو دوصت دارمولی عمیق و از ته دل :)

- من هنوز یادتم ولی مغروری حیف:)

الان اونجایم که روباه به شازده کوچولو‌ میگه :-روباه: من دیگه...

روال زندگی ما خیلی ساده اس:بیدارمیشم، رنج میکشیم،میخوابیم:))

#به_وقت_دلتنگیشمع می‌سوزد و پروانه به دورش نگران، ما که می‌س...

ههیییی زندگیییی زیباییشو✨️🙂💔

باهم پروانه درست کنیم ⭐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط