{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخت بود

سخت بود
ولی دیه گرفتم...
دیدگاه ها (۱۲)

اره بیب .....

بماند به یادگار برای یه نفر....

اره خب......

:)))))

اسن منیه دیه نیاااااار جلو چشایام دیه نیاااااا

اره دیهلایک و فالو و کامنت فراموش نشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط