{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام بهت پیام بدم اما...

میخوام بهت پیام بدم اما...
دیدگاه ها (۲۵)

رو این آهنگ بدجور کراش زدم🌚🎧🤍

گودرت ما ایرانیها🗿😎🔥👌🏻

اگه بری من خیلی تنها میشم🌚💔

فقط ۲ تاش رو بلد بودم🗿👌🏻

میخواستم بهت پیام بدم...یادم اومد تو هم دست داری!!!

کاش می‌تونستم پیام بدم بهت ولی نمیخوام تو دردسر بیوفتم...#ای...

میشه اجازه بدی بهت پیام بدم؟چرا مدرسه نمیری نمیدونم چرا هنوز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط