{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♡✧

♡✧

دوباره....

♡✧


دیدگاه ها (۲)

♡✧نبت ما هم میشه..... ♡✧✔

♡✧تاریکی همیشه نبودِ روشنایی نیست؛گاهی حضورِ حقیقتی‌ست که چش...

این زندگی منه!دوباره دوباره دوباره دوباره دوباره دوباره

دوباره دوباره دوباره@ti_m_e

دوباره هم بیان، دوباره همونهدوباره بیایید، دوباره هم میزنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط