{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی بیون بکهیون تو حق نداری اینقدر خوردنی باشی🥺❤🤧

ولی بیون بکهیون تو حق نداری اینقدر خوردنی باشی🥺❤🤧
دیدگاه ها (۰)

بازیگری سهون😐😑🤣

وقتی میگیم جونگین یه نینی هست یعنی این 🤧🤣

نگین مثل کای نیستین😁😐🤣

مکنه هامون خیلی مودن😂🤣

فکر کن اینقدر براش امن باشی..‌.کی حتی دربرابر پدرش به تو پنا...

چجوری قبول نداری که اینقدر کیوتی 😔😭😩😫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط