{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واضح نی؟ دارم میرینم توش.....

واضح نی؟ دارم میرینم توش.....
دیدگاه ها (۸)

پیشنهاد من به همه....#istp #estp #estj #istj

.....

تیکه های قلبم *بودن*.....

بیاد قدر کسایی رو که داریم بدونیم چون زود دیر میشه🦋✨#نفر_بعد...

کامل نشودهه🌚🌚🌚میرینم توش مطمئنم🗿

دارم اکلیل میرینم...

ببخشید اگه واضح نی🤔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط