{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومتون از من بدش میاد؟؟

کدومتون از من بدش میاد؟؟
دیدگاه ها (۱۴)

ترجیح میدم بمیرمـــ:)...

بچه ها شاید از ویس برم {واسه کسی اهمیتی نداره}نمیدونمحرفی چی...

چرا اون؟ چرا من نه؟

او یک روزی بر می گردد....

دزدان گرامی کدومتون با من میاد ؟!😅

کسی بدش میاد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط