{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آهای گوشه نشین قلب من غماتو بسپار تو به من تو فقط واسم بخ

آهای گوشه نشین قلب من غماتو بسپار تو به من تو فقط واسم بخند که من خودم پیش مرگتم
دیدگاه ها (۱)

من هیچی ندارم ولی دوست دارم❤

من تو یعنی کار دنیا صده من تو.. یعنی دوری بامابده من خب...بد...

ادیت جدیدمح😌❤😌😌

😌😌😌

دردو‌بلات به گیان مه کل کسو کارم🥲😚تو شاه نشین قلب مه 🥲

نفهمیدم یهو چیشد، ولی به خودم اومدم دیدم زندگی وقتی تو نباشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط