{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

koroshhhh.shiraz 35998119

دیدگاه ها (۱)

پهنه‌ی چشمانم جولانگاه تو باد، چشم انداز بزرگ!👤سهراب سپهری

عبور باید کردو هم نورد افق های دور باید شد.و گاه در رگ یک حر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط