{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشحالم که به ایران باختیم

دیدگاه ها (۰)

آمریکا هیچ وقت دوست شما نیست

فرزند سید علی

دیلی بیست: ترامپ با بی‌توجهی کشتی‌ها به محاصره آمریکا تحقیر ...

باختیم😒

🎥 ساکنان تل‌آویو: به ایران باختیم، از دست ایران خواب و خوراک...

بد باختیم🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط