{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دَشی>>>>

دَشی>>>>
دیدگاه ها (۷)

زیادی موده>>>>>>

نمیفهمم چرا ولی قفلی این اهنگم یه چند روزیه)))

اهنگش>>>>

تمام اجزای وجودمو بهت میدم:>

#شیدا #دشی#استوری

#استوری #شیدا#دشی

#دشی #شیدا#theshey

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط