{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی .... افتخارو داشتی😂

یعنی .... افتخارو داشتی😂
دیدگاه ها (۰)

من در نمیزنم میام با لگد 😂🔪👍

ولی وایب بیون وو 👥👤

خیلی هم مودبانه هست 🔪

فردا امتحان صبحانه دارم 😂🤧

دختر بودن یعنی .......❤️‍🩹🥺😔اگه دوست داشتی قلب شکسته بزار

یعنی کی میشه من اینجا قبول بشم؟؟🥲💔کمپانیمونسوال:اوایل که آرم...

*انسان بودن یعنی اینکهوقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط