{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید اگه فعالیت نمیکنم حالم اصن خوب نیس بخاطر یه جن‌ده‌

ببخشید اگه فعالیت نمیکنم حالم اصن خوب نیس بخاطر یه جن‌ده‌ای پس همین دیگه آنفالو هم نکنین به زودی برمیگردم♡
دیدگاه ها (۶۰)

مثلن بیاین دایر یا ناشناس سم ترین اتفاقای زندگیتون رو بگید م...

شت نمیتونم جلوی خودموکه نخندم بگیرماتفاقا واسه ی منم اینطوری...

ویدیو برای پست زیاد دارم اما حوصله ندارم:/

حالم خوب نیست ببخشید زیاد فعالیت نمیکنم

دیگه فعالیت نمیکنم حالم خوب نیولی سعی میکنم برگردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط