{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی
و اگر هستی ، کسی هم به تو عشق بورزد
و اگر اینگونه نیست ، تنهاییت کوتاه باشد
و پس از تنهاییت ، نفرت از کسی نیابی
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید ، اما اگر پیش آمد ، بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی
برایت همچنان آرزو دارم ، دوستانی داشته باشی
از جمله دوستان بد و ناپایدار
برخی نادوست و برخی دوستدار
که دستکم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد
و چون زندگی بدین گونه است
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی
نه کم و نه زیاد ، درست به اندازه
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد
که دستکم یکی از آن ها اعتراضش به حق باشد
تا که زیاد به خودت غرّه نشوی
و نیز آرزومندم مفیدِ فایده باشی
نه خیلی غیر ضروری
تا در لحظات سخت
وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است
همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سر پا نگه دارد .....🫰☺️
دیدگاه ها (۳۱)

دوست داشتن و عاشق بودن بلدی میخواد

گوش جان بسپاریم به آهنگ زیبای استاد 😍نظرتون چیه ؟😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط