┄┉✿┉┄
┄┉✿┉┄
⇠ 🐻: یه دسر دارم اینجا ولی بعدا میخورمش.
🐻: مادرید... واقعا، اینجا خیلی گرمه.
┄┉✿┉┄
⇠🐻: مادرید... واقعاً خیلی گرمه.
🐻: آرمیهایی که لایو رو تماشا میکنن... بیاید منصفانه بازی کنیم. ولی متأسفانه برد با منه ببخشید من میرم بایبای.
🐻: دفعه بعد برمیگردم. الان باید برم دوش بگیرم. دفعه بعد... *کامنتها رو میخونه*
🐻: نه، دفعه بعد، دفعه بعد... الان نه. باید برم دوش بگیرم.
🐻: خب، طرفدارهای کرهای... الان ساعت ۳ صبحه، باید بخوابید.
🐻: آه، بعدش یه بازی جام جهانی داریم. بعد از دیدن اون میخوابم. فعلاً لایو رو تموم میکنم.
🐻 : بعداً مسابقهٔ جام جهانی شروع میشه. بعد از اینکه بازی رو ببینم میخوابم. فعلاً لایو رو تموم میکنم من باید برم دوش بگیرم، پس میرم
#بنگتن_نیوز
#اخبار_رسمی_بیتیاس
#بازگشت_پادشاهان_کیپاپ
#اوتی_سون #کیپاپ #کینگتن
#چالش #تیکتاک #کیدارما #ویسگون
#KIM.NAMJOON
#KIM.SEOKJIN
#MIN.YOONGI
#JUNG.HOSEOK
#PARK.JIMIN
#KIM.TAE.HYUNG
#JEON.JUNGKOOK
#BTS
#ARMY
⇠ 🐻: یه دسر دارم اینجا ولی بعدا میخورمش.
🐻: مادرید... واقعا، اینجا خیلی گرمه.
┄┉✿┉┄
⇠🐻: مادرید... واقعاً خیلی گرمه.
🐻: آرمیهایی که لایو رو تماشا میکنن... بیاید منصفانه بازی کنیم. ولی متأسفانه برد با منه ببخشید من میرم بایبای.
🐻: دفعه بعد برمیگردم. الان باید برم دوش بگیرم. دفعه بعد... *کامنتها رو میخونه*
🐻: نه، دفعه بعد، دفعه بعد... الان نه. باید برم دوش بگیرم.
🐻: خب، طرفدارهای کرهای... الان ساعت ۳ صبحه، باید بخوابید.
🐻: آه، بعدش یه بازی جام جهانی داریم. بعد از دیدن اون میخوابم. فعلاً لایو رو تموم میکنم.
🐻 : بعداً مسابقهٔ جام جهانی شروع میشه. بعد از اینکه بازی رو ببینم میخوابم. فعلاً لایو رو تموم میکنم من باید برم دوش بگیرم، پس میرم
#بنگتن_نیوز
#اخبار_رسمی_بیتیاس
#بازگشت_پادشاهان_کیپاپ
#اوتی_سون #کیپاپ #کینگتن
#چالش #تیکتاک #کیدارما #ویسگون
#KIM.NAMJOON
#KIM.SEOKJIN
#MIN.YOONGI
#JUNG.HOSEOK
#PARK.JIMIN
#KIM.TAE.HYUNG
#JEON.JUNGKOOK
#BTS
#ARMY
- ۶۰۸
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط