{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وفای سگ از بعضی از آدما خیلی بیشتره😔😔😔😭😭

وفای سگ از بعضی از آدما خیلی بیشتره😔😔😔😭😭
دیدگاه ها (۰)

من همه رو میدم 🥺🥺

پس منم خیلی مظلومم😭😭🥺🥺🥺

من دلسوز با معرفت😔😔😔تو چی؟

اره حتما😒

گفتم بعضی وقتا ادما...

علاقه ام به مطالعه از علاقه ام به ادما بیشتره🌱✰𝑻𝒊𝒓𝒂✰چنل روبی...

این وطن فروشا و سطلیه ها موجودات عجیبین اینارو خدا تازه خلق ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط