{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این صدا جاش تو بهشته ن زندان💔🧑‍🦯

این صدا جاش تو بهشته ن زندان💔🧑‍🦯
دیدگاه ها (۳)

سمت چپ بدنم زلزله اومد🙂

و من چقد این پستمو دوس دارم🥲

و بازم خنده هاش ک هوش ع سرم ادم میپره🙂🫀

عیجااان

همراهه نینیه گریم گرفت 😔

واقعا صداشون صدای بهشته 🫠✨سوال این پست: قبول دارین صداشون صد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط