{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فدای آنکه گفت حسین و منی

دیدگاه ها (۰)

دلم خوشه که اینجا دارم امام رضارو

دل من گرفته کاش یه کم بارون بباره

دردای پنهونی رو امام رضا دوا می ده

فدای لب تشنه ات یا حسین

پسرهام فدای پسرهات حسین(ع) جان...بیا راهی‌شون کن، تو از زیر ...

حسین منیروی ضریح تو حک شده بود#امام_حسین #کربلایی_محمدرضا_فت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط