{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز فعالیت نمیکنم چون حال خوب نیست و این که چرا من به ک

امروز فعالیت نمیکنم چون حال خوب نیست و این که چرا من به کسایی که پیام میدم فرداش پاک میشن و یا بلاک میشن چرا خوب انگار ویسگون نمیخواد من با کسی حرف بزنم میشه یکی بهم بگه چیکار کنم
دیدگاه ها (۸)

اهنگ

بیا میخوام چایی بزارم

یعنی چی؟نمیدونم ویسگون خودش پاک میکنه یا یه حروم زاده ای گزا...

ویدیو هام از این انیمه داره تموم میشه یکی بگه چیکار کنمم🥲🥲می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط