{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شدی مث اونا...!

شدی مث اونا...!
دیدگاه ها (۰)

کاش بم میگفت...

عوم...

عهه من...

هعی...

تو شدی مث خون رگام... استقلالم💙✨

توهم شدی مثل اونا:) 😞

ما اینجا داشتیم مث خر عرر میزدیم اونا اونجا از خنده جر میخور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط