{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن
نداشته باش...👌🏻
دیدگاه ها (۰)

نانازیاااا

صبحت بخیر زی زی گولو😉🦦

در خانه‌ی مردم رو میزنیانتظار اینو داشته باش ک در خونتون هم ...

ادم باش اوکی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط