{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو شاهرگمه زدی

تو شاهرگمه زدی
دیدگاه ها (۱)

الهییییی

انگاری رامین ده سال بامنه بعد یه پست میزاره غمگینه خونم به ج...

بله بلل

من فدای شما و طرفدارتون و مهربونیتون بشم

مخ همه رو زدی تو پسررررررررررررر

تو زدی منو پس هی..🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط