{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا غمگین شده😔

نمیدونم چرا غمگین شده😔
به نظر شما هم همینطوره؟
اگه به نظر شما غمگینم بگین؟
اگر هم ساده بگین؟
دیدگاه ها (۲)

مستر جیمین=موچی کیوت🥺

چه قدر حقه🤣🤣🤣🤣🤣

خب خب چطوره ؟یک ادیت ساده اگه خواستین بگین بهتون یاد بدم 🙃👍

یوجی و سوکونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط