{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ای کاش هر جور باهاتون بودم واسه منم همینجوری بودین

دیدگاه ها (۲)

فقط حالت خوب باشه کافیه....

گناه ما اینکه دختر به دنیا اومدیم...

اگه صد سال بگذره من منتظر میمونم...

کاش همینجوری بودم واقعا🥲

ای کاش منم جایی دوربینا بودم🖤🥀

خیلی کیوتن وای ای کاش منم اونجا بودم چه خوبه اسمتونو بیارم 😍...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط