{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز یعنی 15 آوريل، روز جهانی انیمه‌‌ست!

امروز یعنی 15 آوريل، روز جهانی انیمه‌‌ست!

📌 توی کامنت‌ها بگین اولین انیمه‌‌ای که دیدین چی بوده؟
دیدگاه ها (۳۴)

سلام کاوایی ها✨پروف میکاسا و ارن

آهنگ اوپنینگ توکیو غول واقعا شاهکار!!انیمه: توکیو غول

از قدیم گفتن هرچه روابط دوستی سمی‌تر باشه، پایدارتره😂🤷انیمه:...

تفاوت انیمه و دیزنی بعد همه میگن انیمه مال بچه هاست😐😒

جوگولیا درخواستی دارین بگین.اگه نمیخوایین توی کامنت بگین میت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط