{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گذشتم ازت...

گذشتم ازت...
دیدگاه ها (۰)

چه حیف که حتی اگر قدر بارون رو بدونه بارون دیگه نمیباره....

خیلی دیر شده......

همیشه میمونی ...تو قلبمتو ذهنمتو خاطراتم

هیچ وقت نفهمیدی...

گذشتم ازت 🖤

《》

اون آدم قبلی نیستم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط