{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب بعضی از پسرا باید مادری کرد..!

ب بعضی از پسرا باید مادری کرد..!
دیدگاه ها (۰)

آدما همینن دورن...!

اولويت شما کیه..؟

دخترا همینن دیگ...!😂

۹۹ درصد پسرا..!فقط بلدیم خب مشاوره بدیم!وگرنه وقت عمل دیگ خو...

فرق مادری که مادر اسمه برای اسمه کرد 💔🥲 و مادری که اسمه برای...

با بعضی هستی که باهشون باید مثل حضرت سلیمان صحبت کرد😈

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط