{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وآسِه کَسي كِ اَز اِرتِفآع بِتَرسِه بآلآ اومَدَن يِ اِشتِ

وآسِه کَسي كِ اَز اِرتِفآع بِتَرسِه بآلآ اومَدَن يِ اِشتِبآهِ مَحضِه :)🏹✨ ️
دیدگاه ها (۰)

دریای آروم هیچوقت ناخدای قهرمان نمیسازه☻🖤 ️

مِهربون نَباشید مِهربونا تِکراری میشَن!🖤 ️

شَرحی ِز حال و حالی زِ شَرح نیست🖤🥀 ️

طُ ماه مَن شو مَن بَر خَلاف زَمین دُورت میگردَم 🌚✨🌥 ️

گاهي ي حرفايي رو نميشه زد ي اشكايي رو نميشه ريخت مثل جايي ك ...

واسه کسی که از ارتفاع به ترسه؟...آهنگش قدیمی ولی خوب 🙂

‏رها کردن کسي که خیلي وقته تو رو رها کرده شبیه لحظه آخر اسبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط