{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من برا بابام بنز میخرم...!

من برا بابام بنز میخرم...!

#علی_یاسینی#پدر#پدر_پسری#ادیت#خفن
دیدگاه ها (۰)

علی یاسینی5ساله از تهران..#علی_یاسینی#کنسرت#خواننده#طنز

به چی زل میزنی!؟...#علی_یاسینی#کنسرت#خواننده#قدیمی

تویی دلیل عقب موندنم:) #علی_یاسینی#کنسرت#خواننده#دلی

بسازم یه ادم بهترواست؛)#علی_یاسینی#ادیت#موزیک_ویدیو

محتوایی که برا دیدنش نت میخرم:......#فوریو#وایرال#سرگرمی#طنز...

#بی_ام_وی #bmw #ماشین #man #المان #بنز #motor #موتور #ادیت #...

دیروز برا تولدم بابام بهم هدفون داد 💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط