{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا اینو فهمیدن واقعا میخامش)) 🥺🫠

کیا اینو فهمیدن واقعا میخامش)) 🥺🫠
دیدگاه ها (۳۷)

کیا مثل منن اعلام حظور کنین 😂😂

بچه ها میشه، بگین بی تی اس کیهه ایا؟؟؟ 😂😂

منم ددیم 😎😅😂

ولی واقعا کاش من بمیرم خیلی باحاله وخب من برا کسیم مهم نیستم...

کیا فهمیدن ؟!

کیا میدونستم کیا الان فهمیدن؟ خودم میدونستم ولی نه انقد دقیق...

کیا فهمیدن منظورش چیه🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط