{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

::..« حسین ..... چه اسم آشنایی ست »..::

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
در تجاوز اسرائیل به ایران اگر خدا وند یاری و مردم همراهی نمی کردند هرگز پیروز نمی شدیم ۰
دیدگاه ها (۳)

::..«« سلام بر محرم سلام بر حسین »»..::

::..« سرنوشت عاشقان سر باختن است »..::

:.«« نام حسین اسم رمز تمام عاشقان است »».:

::..« بر مردم ایران اسلامی سلامی و درود ی »..::

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

ای ایران کدام پناهگاه از تو امن تر است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط