{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواستم بگم دوست دارم دیدم نوان قشنگ تر میگه💖🎀

خواستم بگم دوست دارم دیدم نوان قشنگ تر میگه💖🎀
دیدگاه ها (۸)

چطوری آرومی وقتی که داغونم ..؟؟

استوری امین💖

🛐💔

منم از این شانسا میخوام😑😤🤧🎀

خواستم بگم دوست دارم ولی سورنا قشنگ تر گفت :)🥺

آهنگ نوان با صدای حامیم قشنگ تره

خواستم بگم کائنات داریم ...اما دیدم تو ایران فقط گائنات داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط