{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣😜‏قدیما پلنگ رو‌ با تفنگ شکار میکردن الان با پاستیل و لو

🤣😜‏قدیما پلنگ رو‌ با تفنگ شکار میکردن الان با پاستیل و لواشک
میگیری چی میگم؟🤣🤣🍦🤟🏿
دیدگاه ها (۷)

🤤رفیق فیلم موز خوردن تو گالریم پیدا کردم🤣🤣🤣🤣

💔🥲🖤چرا جدیدن سرد شدی🥲🖤💔

- اگہ تو میتونے دآشتہ بآشیش پس من نیآزے بهش ندآࢪم🤣🤣

😜😂رفیق عکس خوابیدن تون رو پیدا کردم🤣🤣🤣

پارت ⁴²+( به عمارت کوک رفتیم خوبه اونجا بهم حس امنیت میداد )...

کسل کندست و حوصله سر میدونیت چی رو میگم تنهاییییییییییی تو خ...

آخخخخخخ قلبم💘چی میشد همه کتابا رو اینجوری چاپ میکردن🥹🩷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط