{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💯💥 #ادیت_خودم #چشم_چران_عمارت

دیدگاه ها (۳)

تو خوده شیرازی توی فصل اردیبهشت😍🤌💚💜🧡#شیراز #زیبا #بهار

ولی سیران اینجا واقعا رید😐#چشم_چران_عمارت

علاقه مندا به تحلیل سریال حتما اسلایدارو بخونین به نظرم کامل...

ینی واقعا سیران شانلی از سیران کورهان خوشحالتر بود؟😐و فریدی ...

بله بله بخاطر همینه انقدر سرم تو گوشیه

ولی زیبایی این شعر💖🛐🛐

ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط