{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکته رو ناقص زدماااا 🤣🤣😂

سکته رو ناقص زدماااا 🤣🤣😂
دیدگاه ها (۰)

اینجور چیزا خیلی خوبننننمیدونم چرا ولی باعث میشن واقعا برای ...

واییی

شیطان کش/سم/موزان/کوکوشیبو/یوریچی

من سر این امتیاز ۴ تا سکته ناقص زدم_

چی... پزشکیان... وصل کردن... نفس*اینترنتو.... نفس*ت_تا_تایید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط