{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه میکس غمیگن از عشق

اینا زیادن نتونستم از تنهایی هاشون فیلم بگیرم همه رو باهام گرفتم

بامزه ی من

چرا انقدر شما خوبین

پاینده ایران~سربلندایران~باشکوه ایران~جاوییییدایران~

#فالو_لایک_بازنشر_فراموش_نشه #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #پس...

#فالو_لایک_بازنشر_فراموش_نشه #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #پس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط