{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد حرف زدن تو ناشناسو ندارین؟

قصد حرف زدن تو ناشناسو ندارین؟
دیدگاه ها (۱۴)

چون من دیدم شما هم باید ببینید🤣💔

از نظرم دوس پسر سلنا زشت تره🤡

صداش>>>>>

طبیعیه که دلم میخاد رل بزنم اما همزمان دلم میخواد سینگل بمون...

بچه های سه نفر اول.. قصد ندارین هدشات جایزتون رو سفارش بدین؟

من تو حرف زدن:

بچه ها ناشناسو تو بیو گذاشتم پین اش رو برمیدارم از اونجا لین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط